Често задавани въпроси


Трябва ли да съм регистриран в страницата, за да направя резервaция?

Да, необходима е регистрация, за да направите резервация на сайта TravelBG.bg. Вашите дани (име, адрес и телефон за контакт) са необходими, за да може заявката ви да бъде обработена в резервационната ни система и за обратна връзка с вас.


Как мога да разбера статуса на резервацията си?

На сайта има секция „Вход клиенти”, от където може да проследите статуса на вашата завка – потвърдена, непотвърдена, анулирана, платена или неплатена. Секция „Вход клиенти” ще намерите в менюто най-горната сива лента с менюта на сайта ни.


Как мога да платя резервацията си? Какви са сроковете?

Плащането на направена резервация може да се осъществи по 3 различни начина: онлайн плащане с дебитна или кредитна карта, чрез банков трансфер  или в офиса на „Клуб Магелан” ООД.

Ако изберете онлайн плащане – след  приключване на резервацията вие ще бъдете прехвърлени директно на сайта на банката за да осъществите плащането.

Ако изберете плащане по банков път или в брой (в офиса на фирмата) - след  приключване на резервацията ще получите писмо на е-мейл с проформа фактура и посочен краен срок за плащане.


Каква е таксата за резервация?

Сайтът TravelBG.bg не начислява такса резервация.


Какви документи ще получа?

След  заплащане на пълната сума по вашата резервация ще получите ваучер. Ваучерът, издаден от лицензиран туроператор, е документ удостоверяващ, че резервацията ви е платена и с ваучера се настанявате в хотела.


Как мога да анулирам своята резервация?

В случай на анулиране, неизползване или промяна на резервация от страна на клиента, трябва да ни уведомите  писмено. Моля имайте предвид, че може да бъде начислена неустойка в зависимост от периода на резервацията и политиката за промени и анулации на резервирания хотел.


Налага се да направя промяна в резервацията си. Как мога да го направя?

Подобно при анулиране на резервация, ако искате да направит промяна е необходимо да се свържете писмено с нас. Моля имайте предвид, че може да бъде начислена неустойка в зависимост от периода на резервацията и политиката за промени и анулации на резервирания хотел.


Вече съм избрал хотел, в който искам да почивам. Как мога да проверя цените за него?

Напишете  името на хотела в полето в горната дясна част на началната, за да отворите страницата на хотела, където може да проверите цени и направите онлайн резервация.


Направих резервация за хотел по формулата „ол инклузив” (All Inclusive). Изкам да разбера какви услуги са включени в цената.

В страницата с инфорамация за всеки хотел, които предлага „ол инклузив” (All Inclusive) има секция „Изхранване” с детайлна инфомация за включените и платените услуги.


Ще получа ли договор с туроператора?

Съгласно Закона за туризма, договорът за организирано пътуване може да бъде сключен и в електронна форма, когато касае предложение, публикувано на интернет страницата на туроператор или туристически агент, чрез поставяне на маркер в поле "Приемам общите условия и съдържанието на договора за организирано пътуване".


Какво е „запитване за резервация”?

„Клуб Магелан” ООД разполага с контингенти стаи в хотелите, които предлага и това ни дава възможност за онлайн резервации с незабавно потвърждение. Възможно е обаче, поради по-висок интерес и обем реализирани резервации за определени хотели / периоди, вашата завка за резервация да не може да бъде потвърдена на момента. В този случай ще се свържем с вас в най-кратък срок с инфорамация дали резервацията ви може да бъде потвърдена или ще ви предложим подходяща за вас алтернатива.